Головна / Про нас / Олена Усок

Олена Усок

Олена Усок

Олена Усок

викладач української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії ВСП «Професійно-педагогічний фаховий коледж Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка».


Народилася 14 травня 1976 року в сім'ї робітників у м. Глухові Сумської області.

1983–1991 рр. – навчання в середній школи №2 м. Глухова.

1991–1993 рр. – навчання в педагогічному класі середньої школи-інтернату ім. М. І. Жужоми м. Глухова.

1993–1998 рр. – навчання у Глухівському державному педагогічному інституті ім. С. М. Сергєєва-Ценського. Отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Початкове навчання та українська мова і література» та здобула кваліфікацію вчителя початкових класів, української мови і літератури.

2015–2016 рр. – навчання в магістратурі Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Здобула ступінь магістра за спеціальністю «Українська мова і література» і кваліфікацію викладача української мови і літератури.

З травня 1999 року й донині – викладач української мови і літератури ВСП «Професійно-педагогічний фаховий коледж Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка».

Досягнення

У 2018 році стала переможцем ХVІІ Радіодиктанту національної єдності на Українському радіо.

Наукова діяльність
Тези:

1. Усок О. В. Завдання у структурі самостійної роботи спецкурсу з фоносемантики: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Філологічні науки: історія, сучасний стан та перспективи досліджень» (Львів, 11-12 грудня 2015року). Львів, 2015. С.76-78.

2. Усок О. В. Епітет як засіб фоносемантичного аранжування висловлювань: матеріали ІV науково-педагогічних читань молодих учених, магістрантів, студентів іноземними мовами «The 21st Century Challenges in Education and Science» (Глухів, 14 квітня 2016 року). Глухів, 2016. С. 43-44.

3. Усок О. В. Роль і місце інформаційно-комунікаційних технологій у професійному самовдосконаленні сучасних педагогів системи ПТО: матеріали науково-практичного семінару «Формування готовності педагогічних працівників професійних навчальних закладів до професійного самовдосконалення» (Глухів, 2016 рік). Глухів, 2016. С. 35-37.

4. Усок О. В. Роль і місце сугестопедичних знань у формуванні педагогічної майстерності викладача професійного навчання: матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару «Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій» (Глухів, 6 квітня 2017 року). Глухів, 2017. С. 101-103.

5. Усок О. В. Методичні засади впровадження інновацій на заняттях зі стилістики і культури мовлення: матеріали ІІ Всеукраїнського науково-методичного семінару «Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій» (Глухів, 1 листопада 2018 року). Глухів, 2018. С. 142-143.

6. Усок О. В. Макс Кідрук. Популяризація сучасного постмодерного письма: матеріали Усеукраїнської науково-практичної конференції «Професійна підготовка майбутніх спеціалістів у мовно-літературному контексті: теорія, методологія, практика» (Суми, 02–03 квітня 2020 року). Суми, 2020.

7. Усок О. В. Психолінгвістичне підґрунтя мовленнєвої діяльності людини: материалы ІV Международной научно-практической конференции «Современная наука: теория и практика» (Польша, г. Варшава, 08 апреля 2020 года). Польша, г. Варшава, 2020. С. 12-14.

Статті:

1. Усок О. В. Генезис мови у гіпотезах та концепціях лінгвістів: ЖУРНАЛ НАУКОВИЙ ОГЛЯД №1 (44), 2018. С. 123-134.

2. Усок О. В. Формування фоносемантичної компетенції майбутніх учителів словесності засобами ІКТ. Актуальні проблеми лінгводидактики: зб. наукових праць. Вип. 2. Глухівський НПУ ім. О. Довженка; редкол. : А. О. Новиков (гол. ред.) [та ін.]. Суми : Вінніченко М. Д., 2017. С. 95-102.

Розробка майстер-класу:

Усок О. В. Моделювання технології використання інтерактивних вправ під час навчальних занять. Методична скарбничка педагога. ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». Старобільськ, 2018. С. 140-144.

Методичні рекомендації:

Усок О. В. Українська мова та література: методичні рекомендації до написання власного висловлювання з української мови та літератури для студентів усіх спеціальностей які складають державну підсумкову атестацію у формі зовнішнього незалежного оцінювання (затверджено на засіданні педагогічної ради Професійно-педагогічного коледжу Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, протокол засідання від 27.09.2018 № 2). Суми, видавець Вінніченко М. Д., 2019. 18 с.